Характеристика

Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А
    Новак Людмила Миколаївна - здібний, ініціативний педагог. Має хорошу науково-теоретичну підготовку, широку ерудицію, володіє інноваційними освітніми методиками і технологіями, активно їх використовує у навчально-виховному процесі.
       Навчальний процес будує відповідно до вимог програми. Сумлінно готується до уроків і проводить їх на належному методичному рівні. Заняття  відзначаються достатньою науковістю, доступністю, послідовністю опанування програмового матеріалу. Вивчаючи індивідуальні особливості учнів, сприяє максимальному розвиткові їх здібностей і нахилів. Оптимально будує навчальний процес. Добивається чіткості, щільності, цілеспрямованості уроку. Використовує методи компетентно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу, володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального процесу й здібностей учнів.
    Працюючи над науково-методичною проблемою “Використання інтерактивних методів навчання на уроках читання в початковій школі. Формування навичок оптимального читання.”, застосовує сучасні педагогічні прийоми, які формують уміння логічно міркувати, вирішувати нестандартні задачі, активізують пізнавальну активність школярів:  «Навчаючи-вчуся», «Ажурна пилка», «Обличчям до обличчя», «Акваріум», «Два - чотири – усі разом», та інші. Велику увагу приділяє розвитку навичок швидкого читання, використовуючи при цьому різноманітні вправи дихальної та зорової гімнастики («Загаси свічку», «Пір’їнка», «Маятник»), для розвитку чіткості вимови (скоромовки, чистомовки), для розвитку оперативної пам’яті (зорові і слухові диктанти), різні види читання (індивідуальне, у парах, хором). Під час проведення занять учителька ефективно використовує різноманітні малюнки, наочні посібники, таблиці, які виготовляє сама. На кожному уроці ставить мету викликати інтерес до навчального предмета, проявляє творчий підхід по організації навчання незалежно від індивідуальних здібностей та особливостей вихованців. Наполегливо та результативно працює над формуванням дитячого колективу. Враховуючи індивідуальні та вікові особливості кожної дитини, виховує наполегливість, дружелюбність, взаємодопомогу, бережне ставлення до книги, любов до читання.
      Досконала теоретична підготовка, постійне впровадження інноваційних форм і методів у навчально-виховний процес спонукає учнів до активної участі в оволодінні знаннями, уміннями і навичками. З 21 учня, яких навчає Людмила Миколаївна, високий та достатній рівень мають: з української мови – 83%, з математики – 83%, читання – 90%. Її учні активні учасники конкурсів «Кенгуру», «Смішний колосок», «Колосок». Цікаво організовує різноманітні позакласні заходи, де учні її класу беруть найактивнішу участь: мистецькі виставки, конкурси художньої самодіяльності, шкільний ярмарок, свято птахів та інші.
       Учителька не зупиняється на досягнутому, вона постійно в пошуку. Творчо впроваджує елементи передового педагогічного досвіду О.Я.Савченко, І.Т.Федоренка, В.М.Зайцева, Б.В.Едігея та своїх колег. Багато зробила для обладнання класної кімнати. Виготовила прекрасний дидактичний матеріал, цікаві наочні посібники, які ефективно використовує на уроках. Щедро ділиться своїми педагогічними здобутками. ЇЇ статті надруковані у фаховому виданні «Початкова освіта», на сайті «Учительський журнал». Активна у роботі шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів, виконує обов’язки керівника шкільної і районної творчої групи.
  Людмила Миколаївна працює у тісній співдружності з батьками, які є надійними помічниками у навчально-виховному процесі. Активна у громадському житті начального закладу, є постійним членом профспілкового комітету школи. Ініціатор та щорічний оформлювач вікон фасаду школи новорічними витинанками.
       Відзначається загальною культурою, вимогливістю, високою працездатністю, користується авторитетом серед учнів, батьків, колег.

Немає коментарів:

Дописати коментар